Friday, September 21, 2012

Hari Sukan SMKRD 2012 ♥






21 September 2012 - Assalamualaikum! Lama sangat tak update blog ni kan? Sumpah busy giler! Tahun ni PMR. Dan tinggal about 2 weeks lagi sebelum....*bunyi petir* PMR! Aaa, nervous. Sekarang ni exam pra PMR 2. PMR nanti, my aim is to get straight A's, Insyaallah :)

Entry kali ni nak cerita pasal Hari Sukan kitorang. It was so AWESOME! Antara Hari Sukan kegemaran aku la.  Had a lot of fun with girlfriends ku yang tercinta abadi, awesome classmates, crush! Hamboii! Crush! AAAA! Tahniah sebab menang banyak hotstuff. I'm really proud of you! Hihi :3 Amboi, Hari Sukan bukan main semangat ye? Mentang2 ada six packs! Tau tak banyak perempuan tergodaaaa?!! Hot leee! Hahaha. Tapi ingattt! Pelajaran jangan lupa okay? Hihi :3

Classmates aku banyak juga yang ambil bahagian, mostly dalam acara larian la. Harry Ejay, Saiful, Fowler Peter, Livia, Evanastasia, Vivian, Naim, Nizrul Izham, Jackson, dan Siti and I'm proudly to say that some of them dapat juga pingat dan yang paling besttttt ada yang dapat banyak sampai lima pingat *angkat kening tinggi2*. Bangga wooo! Siapa yang tak bangga kan? Bangga tau dapat kawan atlet.  Walaupun aku tak dapat, tapi kawan aku dapat pun dah cukup. Boleh share2 kan nanti? Haha.

Tahun ni aku dalam Rumah Merah. Form 1 Rumah Merah juga. Form 2 je Rumah Biru. Sukacitanya dimaklumkan bahawa......*drumrolls please* RUMAH MERAH MENANGGG! WOHOOOO! Walaupun bukan aku yang bagi point untuk Rumah Merah menang, aku jadi tukang sorak. Pembakar semangat atlet Rumah Merah yang tengah lari okay? Tanpa tukang sorak, siapa nak bagi semangat untuk diorang kan, kan? Jangan cemburu ahli rumah sukan yang lain. Hehe :3

Dan, dengan girlfriends, mestilah SERONOK! Husna, Batrisyia, Maziah, the twins Kakak dan Adek, Aznisha, Siti dan Qamaliaaa. Perempuan kalau jumpa kamera tak sah kalau tak bergambar, kalau dapat sampai full memory dalam handphone or sampai bateri kamera habis. Hari Sukan tahun ni memang best tau! Sayang kitak semuaaaa! Tak tau la macam mana kalau tahun depan tak sama sekolah, terpaksa cari kawan baru untuk jadi girlfriends *sentap* Huhu :'(


The best part is, last day Hari Sukan, dapat guna baju kelas yang baru je dapat dari Abang Posmen. Yeayyy! Thanks Abang Posmen sebab sempat hantar sebelum hari Jumaat walaupun ada sedikit masalah masa delivery tu. Blablabla...baju kelas kitorang warna Magenta. Mixture of pink and purple. Sumpah cool kan? Budak budak laki okay je kan guna pink? Takpe, korang pakai pink, korang nampak macho! Bersediala tunggu perempuan usha nanti. Haha :3

Aku sayang semua classmates aku walaupun ada yang aku tak sempat nak berkenalan sepenuhnya. Walaupun tak rapat sangat kan? Agama lain lain, berlainan bangsa, tak kesah la, janji bersatu hati kan. Aku sayang korang sangat sangat tau tak?! Memang la aku tak tunjukkan melalui perbuatan, tapi deep inside my heart, memang aku sayang korang semua. Every single one!  Tak dapat imagine macam mana tak sama sekolah dengan korang lagi tahun depan. Mesti rinduulaa. Rindu dengan Cikgu Fresilia, rindu suasana dalam kelas masa cikgu-cikgu ajar. Budak lelaki paling nakal! Hsh, tak baik tau! Pahit manis kita harungi bersama kan dalam masa 3 tahun ni. Mana dapat nak cari rakan sekelas yang cool dan awesome macam korang semua lagi. Nanti kalau kita semua ada yang tak sama sekolah lagi, tak sama kelas jangan lupakan aku okay? Janjiii?! Aku takkan lupakan korang semua buah hatiku! Aku tak pindah tahun depan :')  Aaaaa, nangis la masa taip benda ni. Langsung tak cool! *usap air mata* TAK NAK LA!! 

The 3G family! Tapi tak semua ada dalam tu. Awesome tak baju kelas kitorang? Hihi ;D

The girlssss! Sayang semua nya! Cari mana saya :P

And then, there's me. Fyi, bubbles aku memang tak nampak dalam gambar ni. Kecewaa :(

# Sila klik gambar untuk melihat lebih BESAR. Terima kasih :D

No comments:

Post a Comment

 
Template by Ekinn Zhareef