Friday, March 9, 2012

New update.


09 Mac 2012 - First update untuk tahun 2012. Wohoo! Sorry sangat sebab lama dah tak update. Well, bukannya ada orang baca kan? Kan? Ececece. Sekarang ni dah cuti.

Aku nak lepas stress dulu. Baru habis exam. Homeworks nanti nanti la aku buat. Ada masa lagi ni. Minggu exam pun cikgu tak lupa nak beri 'buah tangan' sebelum cuti. Pergh! Terbaek lah cikgu. Taknak kasi kitaorang rehat le tuuu. Jealous :)

Err, sumpah aku tak tahu nak tulis apa sekarang. Merapu je. By the way, dalam kelas aku ada murid baru. Lelaki pulak tu. Jangan fikir macam macam. Aku tak berminat langsung dengan dia. Pleasela. Hahaha. Happy holidays guys! I hope you enjoy your holiday dan untuk my lovely sayangs, Nurul Natasha, Amirah, Affizah, Batrisyia Merais dan Husna Nazifa, I love youu. Muah muah




No comments:

Post a Comment

 
Template by Ekinn Zhareef